Volgers

woensdag 29 juni 2022

Memories of a lifetime

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie voor Hobbyshop Veldmaat een kaart laten zien die ik gemaakt heb met het prachtige Hello Summer papier van Piatek. Voor het model van de kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.654) gebruikt. Deze heb ik uit burgundy linnenkarton gesneden en daarna alle onderdelen uit het dessinpapier.


Eigenlijk heb je voor deze kaart helemaal niet veel materialen nodig. Alle plaatjes en teksten komen namelijk uit het dessinpapier. Zo kun je snel toch een mooie aparte kaart maken.




4 opmerkingen:

  1. Je hebt een pracht kaart gemaakt en leuk is dit model.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje is het! Super model.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Miranda.
    Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met mooi papier en een heel leuk model. Je kaarten in de vorige posten zijn ook stuk voor stuk prachtig. Je tegoed bon voor de La Trappe rondleiding is ook erg leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda