Volgers

woensdag 25 mei 2022

Missees

Hallo allemaal,

In mijn DT pakket van Hobbyshop Veldmaat zat ook een stempelset van Missees. Hiermee kun je zelf je afbeelding in elkaar stempelen met de verschillende onderdelen. Zo kun je elke keer een andere dame maken.

Voor de vorm van mijn kaart heb ik gekozen voor een mal van Dutch Doobadoo (470.713.207). Deze heb ik uit chocolade en champagne linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Craft&You (Time Obsession). vond de combinatie van paars met turquoise wel mooi bij elkaar passen.

De bloem heb ik gemaakt met een nieuwe stans van CraftEmotions. Deze beïnkt je voor het stanzen en dan krijg je een mooi gekleurd effect. Heel leuk deze bloemenstans.

Hier de dame van dichtbij. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Oorbellen: VB3-VB2-VB1
Shirt: DP4-DP3-DP2-DP1
Strik: VB3-VB2-VB1
Rok: DP4-DP3-DP2-DP1 
Schoenen: VB3-VB2-VB1
Glas: TB1-blender-DR7-DR5-DR3





3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, de aparte vorm.
    Dat hou ik wel van.
    De Missie is een echte blikvanger en wat kleurde je mooi.
    Ik zag de Missies al eerder ik ga eens hard nadenken of ik ze ook wil aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die stempels ken ik nog niet. Ik heb andere met alleen kopjes, zeg maar. Je hebt ook heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Miranda deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda