Volgers

zaterdag 1 april 2017

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch waar we deze maand mee werken.
En dit is mijn kaartje wat ik met deze sketch heb gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is uit een oudere lijn van Pion (From my Heart II).
Verder flink wat bloemen gebruikt en een flink van Scrap Unlimited.

De digi is van AngiesStamps en heet Daisy May with honey. Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-TN3-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Haarband: DR6-PP3-CR1-CR3
Jurk: DR6-PP3-CR1-CR3
Schoenen: RB4-RB3-RB2-RB1
Beer: MB4-MB3-MB2-MB1-CR1-CR3-CR2-True Black
Strik: spica lipstick
Honing: GY5-GY4-GY3-GY2-GY1
Pot: RB4-RB3-RB2-RB1
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender

Over een paar weken zijn weer de Knotsgekke Kaartendagen (20 t/m 22 april) in Den Bosch. Ik zal alle dagen weer bij de stand van Hobbidee een demo geven met de alcoholmarkers van Spectrum Noir. Ook dit kaartje zal ik meenemen naar de beurs.

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda