Volgers

vrijdag 10 maart 2017

Love

Hallo allemaal,

Deze maand is er weer een leuke challenge in de Be Challengedgroep van KreaTeja. Ik vond het een heel leuk om te maken. Wel even puzzelen maar als je het door hebt zit ie zo in elkaar.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Vintage Romance).

De tekst heb ik gemaakt met stanzen van XCut. De vlinder is een stans van Crafter's Companion.

Zo ziet de binnenkant er uit.

Tilda heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Jurk: PV4-PV3-PV2-PV1-EB5-GB10-GB2-EB2
Schoenen: EB5-GB10-GB2-EB2
Bloem: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3-DG4-DG3-DG2-DG1
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda