Volgers

woensdag 1 februari 2017

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.
En mijn kaartje.
Voor de basis heb ik blauw en wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Maja Design (Vintage Autumn Basics).
De rand bovenaan heb ik gemaakt met een stans van Die'sire.
Vond bloemen niet zo bij dit winterse kaartje passen. Heb daarom wat ijskristallen gemaakt met een stans van Marianne Design en wat houten ijskristallen. Verder wat plakparels erbij.

De digi is van Alicia Bel, 1 van onze sponsors deze maand.
Ik heb haar ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: B99-B97-B95-B93-B91
Vleugels: BG78-BG49-BG13-BG000-spica sand
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
SchaduwL BG1-blender

2 opmerkingen:

  1. I had to come by from the Cheerful Sketch site to let you know how much I like this card - and especially the snowflake/crystal die cuts - they look so pretty. Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda