Volgers

donderdag 12 januari 2017

10 vingertjes, 10 teentjes

Hallo allemaal,

Het zo leuk om babykaartjes te maken en ik vind het dan leuk om er iets speciaals van te maken. Dan wordt het vaak een uitgebreidere kaart waar je veel op kwijt kunt.
Het model voor een harmonicakaart vind ik heel leuk om te maken.

Dit is de voorkant. Ik heb het donkerbruine metalic cardstock gebruikt. Dit past zo mooi bij het bruine papier uit het oudere papierblok baby. Tussen het bruine cardstock en het dessinpapier heb ik wit cardstock gebruikt. Maar omdat ik het zo te wit vind heb ik de randjes beïnkt met de blending tool en wat bruine inkt. Zo krijg je meer 1 geheel.
De ronde vlinderstans vind ik heel schattig voor babykaartjes. De heb ik na het stanzen en embossen in de mal laten zitten en met wat blauwe inkt en een daubertje bewerkt, zodat de vlinders wat meer opvallen.
De bloemen heb ik ook bewerkt met wat blauwe inkt en een daubertje. Want als je niet de juiste kleur bloemen hebt, dan kun je prima van witte bloemen bijpassende bloemen maken om deze simpele manier. Heb er wat hartjes bij gedaan om het geheel wat op te vullen.
Achter heb plaatje heb ik wat geribbeld karton gebruikt voor een iets stoerder effect.

Zo ziet de binnenkant er uit.
De plaatjes en de bingokaartjes komen uit het stans-designpapierblok baby. Dit past perfect bij het papier uit de grote blok.
Voor de tekst heb ik eerst vierkantjes en rondjes gestanst met de oudere postzegelsstansjes. Deze hebben een mooi formaat. Daarna heb ik de letters er op gestempeld.
Op de vakjes waar geen tekst zit heb ik vogeltjes en kleertjes geplakt. Deze heb ik uitgestanst met de baby waslijnstans en daarna de onderdelen los geknipt.

Hier nog even de tekst van dichtbij.
Materialenlijst:
6002/0055 Cutting en embossingstencil – Thema baby
6002/0244 Cutting en embossingstencil – rond vlinder
6002/0324 Snij-embosstencil Postzegels
6002/0447 Cutting & embossing stencil (3st) – cirkels, vierkante en hartjes
6002/0559 Snij-embosstencil baby waslijn
6011/0384 Stans-designpapierblok – Baby
6011/0704 Papierblok – Baby
6020/0002 Zelfklevende parels
6200/0054 Lijmpistool
6200/0221 3 daubers
6200/0222 Blending tool
6370/0051 Artifical flowers
6370/0067 Artifical flowers
6380/0506 Add-ies hobbelpaard, kinderwagens blauw
6380/1004 Add-ies X-mas koekjes
6410/0033 Alfabet nr. 1
6410/0410 Clearstamp – Bannerteksten NL
8013/0024 Paper for cardmaking cardstock wit A4, 21x29,7cm
8013/0139 Metalic cardstock papier donkerbruin 15x30cm
8089/0213 Kraft geribbeld karton f-flute/klein

  

8 opmerkingen:

  1. Super mooi en lief! wat een werk....groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Miran! Wat een gave kaart!

    Ik vind dit model ook erg leuk. Ergens een linkje te vinden naar de werkwijze??

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf model, je hebt er weer wat moois
    van gemaakt, tof hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig Miranda, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh....wat mooi! Dit kan je geen kaart meer noemen, Miranda. 't Is bijna een boekje. Heel erg mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je kaart op Facebook voorbij komen en ik vind hem super mooie ben direct volger geworden bij jou, maar zou je mij kunnen uit leggen hoe je het gemaakt hebt de binnenkant hoe krijg je die harmonica effect, hoop dat je de moeite wil nemen om het te willen delen. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai, dit is echt geweldig mooi Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda