Volgers

donderdag 1 december 2016

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
We hebben weer een hele leuke sketch om mee te werken.
Deze keer heb ik er weer eens een easelkaartje van gemaakt,
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (I Wish).
Bovenaan heb ik de nieuwe ijskristallenrand van Joy!Crafts gebruikt.
Als versiering alleen een bloem met daar onder hangertjes die ik gemaakt heb met een stans van Marianne Design. En wat houten ijskristallen en natuurlijk mogen wat plakparels niet ontbreken.

De tekst is van Kaisercraft.

Het afdrukje is een digi van AliciaBel en heet Fairy & little reindeer. Vind deze zo schattig.
Ik heb ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
HuidL E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: IB3-IB2-IB1
Haren: E59-E37-E35-E31
Muts: IG7-DR7-DR5-CR9
Vleugels: IB2-IB1-BT1
Shirt: IG7-DR7-DR5-CR9
Rok: DG4-DG3-LG5-CG2-DG2
Kousen: DG4-DG3-LG5-CG2-DG2-spica lipstick
Bontrand: IG1-bleder
Mand: TN8-TN7-TN5-TN2
Cadeautjes: DG4-DG3-LG5-CG2-DG2-IG7-DR7-DR5-CR9-IB3-IB2-IB1
Rendier: TN8-TN7-TN5-TN2-EB8-EB7-EB6-IG1-blender-spica lipstick
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: BGR1-blender




2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda!
    En wat heb je de digi geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How Gorgeous is this and you know how much I love an Easle Card! Fabulous choice of Image too!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda