Volgers

dinsdag 1 december 2015

Cheerful Sketches

Bij Cheerful Sketches is de challenge van deze maand weer van start gegaan.
Dit is de sketch waar we deze keer mee werken.

En dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb. 
Het papier is van Bo Bunny (Woodland Winter Collection).
De kleine ijskristallen zijn van Marianne Design.
Achter het afdrukje heb ik een stans van Noor! Design gebruikt.

Op de ondergrond de ijskristallen van Noor! Design gebruikt.

De pinguin is een digi van Stitchy Bears en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Pinguin: IG10-IG7-IG6-IG4-IG3-IG2-IG1-blender-GB5-5B3-GB1-CR2-CR3
Sneeuw: IG1-blender
Schaduw: BT1
IJskristallen: Spica baby blue


5 opmerkingen:

  1. wat een leukerd! Heel mooi zo die leuke pinguïn en dat prachtige papier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en wat een leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een leukd sketch. Schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is echt een dotje. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda