Volgers

zaterdag 17 oktober 2015

Clubdag Hobbyplezier met scrapdoosjes

Vandaag is de 1e clubdag van mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Heb al verschillende clubdagen meegemaakt en ook mee georganiseerd, maar zo'n 1e keer voor mijn eigen club is toch even net iets spannender.
Na maanden van voorbereiding is het vandaag dan zo ver.
Als dit bericht online komt zijn de dames nog druk aan de freubel. En ook gezellig kletsen natuurlijk, want dat hoort er ook bij.

Het projectje wat ik voor vandaag verzonnen had is deze kalender.
Het idee komt bij Stempelmaleins vandaan. Heb er een onderplaatje bij gemaakt, omdat ik hem anders erg klein vond.

Het papier is van Craft&You (Spring Garden).


Hier de achterkant waar een houdertje zit voor de maanden die niet gebruikt worden.

En het afdrukje.
Deze digi is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Strepen: BG10-BG7-BG6-BG7-GB4-CT3-CT1
Vleugels: BGR2-BGR1
Bloem: CG2-DG2-CG1-DG2-DR7-DR5-PP6-PP4-PP3

Voor ons als team had ik naamkaartjes, nou ja kaartjes, het zijn kleine naamdoosjes geworden.
Het papier komt uit de Silhouette Online store.
Heb het patroon wat verkleind en eerst uit wit cardstock gesneden.
Het dessinpapier is van Jou!Crafts (Noor's Favorites).



9 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal erg leuk uit. Het is vast een fantastische dag geweest!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit geen inspirerende dag gaat worden, dan weet ik het ook niet meer. Het ziet er allemaal wel super leuk uit. Heel veel plezier!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Het zal vast een geslaagde dag zijn geweest.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er mooi en gezellig uit! Ik ben benieuwd hoe het was... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal een leuke knutseldag geworden zijn! Jouw voorbeeld is in elk geval supertoppie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je DT-maatjes verwend met prachtige doosjes Miranda.
    Ik ben heel benieuwd naar de creaties van je eerste clubdag!
    Het zal vast een gezellige drukte geweest zijn ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Miranda,

    deine Werke sind wunderschön gestaltet. Das Motiv ist so ztauberhaft und wunderschön coloriert. Die kleinen Boxen gefallen mir auch sehr gut. Eine ganz tolle und aussergewöhnliche Form. Der Kreativtag war ganz sicher ein tolles Erlebnis. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke projectjes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuk projekt Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda