Volgers

woensdag 2 september 2015

Vlinders

Voor de wedstrijd van deze maand op mijn club Hobbyplezier met Scrapdoosjes heb ik deze keer een klein kaartje in een doosje gemaakt.

Dit was ook 1 van de voorbeelden die ik bij me had tijdens de Knotsgekke Kaartendagen.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Maja Design (Summer Crush).

Hier is het doosje open en zie je het kaartje wat er in zit.

En het kaartje.

Nog even samen op de foto.

En de afdrukjes.
De stempel is van Nellie Snellen.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vlinders: DR6-PP3-CR1-CR3-BT9-IB3-IB2-IB1-EB7-EB4
Achtergrond: BG3-BG2-BG1


4 opmerkingen:

  1. wauw! Wat mooi. en die vlinder die spat er echt af, schitterend! leuk om zo cadeau te geven. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je de vlinder supermooi ingekleurd, een mooi geheel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Miranda, wat is dit origineel, prachtig hoe je de vlinder hebt gekleurd, hij springt er helemaal uit, het is een prachtig doosje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda