Volgers

dinsdag 14 juli 2015

Cheerful Sketches

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
We hebben een hele leuke sketch om mee te werken.

Dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Het dessinpapier is van Studio Light (Vintage Line).
De bloemen zijn stanzen van Memorybox.

De digi is van Stichy Bears en heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Hoed: B99-B97-B95-B93-B91-spica sand
Bloem: spica lipstick-DG4
Jurk: B99-B97-B95-B93-B91-spica sand-spica lipstick
Strik: GB8-EB2-EB1
Schoenen: GB8-EB2-EB1


8 opmerkingen:

  1. Leuke uitwerking van de schets, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtige kaart Miranda, wat heb je weer prachtig gekleurd, ook het design papier is er mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stijlvol kaartje! Heel mooi Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. STUNNING ! :-D Thank you for making such a great project using our Digis.
    It is a pleasure to sponsor you and I hope you have enjoyed working with our images.

    Best wishes,

    IKE x

    DT for StitchyBear Digi Outlet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat ongelooflijk mooi ingekleurd, super zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en zo mooi in gekleurd ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n plaatje en prachtig kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda