Volgers

dinsdag 2 juni 2015

happy hello

Daar ben ik nog een keer. Voor mijn eerdere bericht voor Cards&Scraps scroll even naar beneden.

Bij Cheerful Sketches hebben we weer een hele leuke sketch voor de nieuwe challenge.

Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven door voor de basis een mal van Dutch Doobadoo te gebruiken.
Het is een lekker roze kaartje geworden.
Het papier is van Basic Grey (RSVP).

De digi is van 1 van onze sponsors, Bugaboo en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Olifant: IG3-IG2-IG1-CR2-CR3
Hart: Spica lipstick
Muis: BG6-BG4-BG2-BG1-CR3
Ballonnen: IB1-BT2-BT1-PP4-PP3-PP1-GB4-CT3-CT1
Gras: DG4-DG3
Schaduw: BG2-BG1



10 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Een hele leuke sketch.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en zoete kaart! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! De digi heb je mooi ingekleurd en papier past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda
    Prachtig is je kaart en heel vrolijk met deze kleurtjes.
    Je LO is ook een hele mooie herinnering.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart heb je met deze mooie sketch gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart heb je met deze mooie sketch gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Wat een fantastisch olifantje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda