Volgers

donderdag 4 juni 2015

Fun at the beach

Bij de Cutie Kaartenvitrine hebben we deze maand voor de wedstrijd het thema "zomer/strand".
Als voorbeeld heb ik deze kaart gemaakt.

Vond het leuk om eens een kaart helemaal met de Silhouette te maken.
Voor de basis heb ik van een vorm een easelkaart gemaakt uit wit cardstock en daarop dessinpapier van Maja Design (Life in the Country) gebruikt.
Het strandhuis is ook een bestandje uit de Silhouette Onlinestore net als het golfrandje wat ik als steuntje heb gebruikt.
De wolkjes zijn van Memorybox.

 De tekst heb ik zelf gemaakt.

Tilda heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noirmarkers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Kleding: B99-B97-B95-B93-B91-IG1-blender
Handdoek: B99-B97-B95-B93-B91-IG1-blender

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een FUN kaartje en zo mooi gekleurd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig ingekleurd.
    Gefeliciteerd met het winnen bij Mo Manning. Ik zag het net op hun blog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda