Volgers

dinsdag 5 mei 2015

Scrapuitdaging 23

De nieuwe scrapuitdaging bij Cards&Scrap is weer van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling om een layout te maken met 1 grote foto.

Het dessinpapier is van My Mind's Eye (Lost&Found).
Ben lekker aan de slag geweest met de structuurpasta van Dutch Doobadoo en de masks.

Heb een oude foto van mezelf en Sarra (de moeder van Betsie) gebruikt.
Op deze foto was ik een jaar of 14-15 denk ik, dus dat is al heel wat jaartjes geleden.
We waren toen op een keuring met haar.

Op de hoeken heb ik de honingraatmask gebruikt met de structuurpasta.

Hier een ander stencil en heb ik wat paarse acrylverf door de structuurpasta gemengd.
De witte bloemen heb ik met paarse en lichte roze verf bewerkt.



Onze sponsor is deze keer HobbyResort.


3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een mooie layout gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart. Leuk die foto van jezelf en door de kleuren van het papier komt de foto heel mooi uit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een prachtige LO gemaakt met een leuk foto, ook de achtergrond is mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda