Volgers

maandag 2 februari 2015

Be My Valentine

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien op het blog van CreaMiep.
Ik wil jullie het doosje laten zien wat ik voor de challenge heb gemaakt. Het is ook meteen het voorbeeld voor de wedstrijd deze maand op mijn club.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Dat heb ik bekleed met dessinpapier van Scrapberry's.
Bovenop de doily.
Langs de rand en voor de hoekjes heb ik stanzen van Joy gebruikt.
 Hier nog even de de zijkant.
 En het doosje open. Er moet natuurlijk nog wel iets lekkers in voor mijn valentijn ;)
Het Magnoliaatje wat ik in heb gekleurd met distress inkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: Tattered Rose - Victorian Velvelt
Haren: Antique Linen - Gathered Twigs
Strik:  Festive Berries - Spica black
Kleding: Pumice Stond
Hart: Festive Berries

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    je hebt een prachtig doosje gemaakt, lief stempeltje ! en ook je kaart hieronder met de cirkels is weer erg mooi.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super schattig uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda