Volgers

dinsdag 13 januari 2015

Scrapuitdaging 19

Vandaag heb ik een voorbeeld voor de lopende scrapuitdaging bij Cards and Scrap.
Deze keer is het thema "Maak een mooie winterlayout."
Dat heb ik gedaan met een foto van 1 van de paarden die we ooit gehad hebben in de sneeuw. 
Het papier is van Papermania (Lincoln Linen). 
 Er omheen heb ik ijskristallen gebruikt van Memorybox en Marianne Design.
 Voor de tekst heb ik mijn Silhouette weer even aan het werk gezet.

Onze sponsor is deze keer Hobbyresort.


http://www.hobbyresort.nl/

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie lo heb je gefreubeld! Prachtig thema joh.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda