Volgers

zondag 21 december 2014

2 kaartjes

Vandaag heb ik nog 2 kaartjes om te laten zien.
Heb voor beiden het blokje van Bo Bunny (Snowfall) gebruikt.
De 1e is de wedstrijd voor bij de Crazy Meiden.
Hiervoor heb ik een stempeltje van LOTV gebruikt.
Arno heeft een collega die een hekel heeft aan de kerstboom zetten, dus hij wil voor haar een kaartje met een kerstboom erop.
Het kerstboompje is van Yvonne Creations en de hoek van Marieke Design.

Het stempeltje heb ik ingekleurd met distress inkt.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beer: Tea Dye
Muts: Festive Berries
Boom: Forest Moss - Walnut Stain
Ballen: Faded Jeans
Ster: Mustard Seed (+glossy accents)
Schaduw: Weathered Wood

Ook is er bij de Crazy Meiden een sol met een leuke sketch. Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.
 In de hoek heb ik de ijskristallenrand van Noor Design gebruikt. Verder nog wat ijskristallen van Dutch Doobadoo. De tekst zit ook op een ijskristal die ik heb gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.

Tilda is ook ingekleurd met distress inkt.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: Tattered Rose + Victorian Velvet
Haren: Antique Linen
Jas: Iced Spruce
Broek: Tea Dye
Laarzen: Iced Spruce
Schaduw: Weathered Wood

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer twee heel mooie kaarten gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdjes heb je weer gemaakt. Blijf het ook mooi papier vinden. Volgens heb ik er zelf ook nog een beetje van liggen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes van kaartjes weer, prachtig,, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Miranda.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda