Volgers

zondag 21 september 2014

Celebrate your day

Morgen is een vriendin van mij jarig. Ze is gek op roze. Deze kaart heb ik voor haar gemaakt. Ze heeft hem al ontvangen, dus kan hem al laten zien.

De basis heb ik gemaakt met mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Papermania (Parkstone Pink).

 De swirl is van Joy. De ruiten embellishment komt bij de Action vandaan.
 Op de hoek een strik gemaakt met een stans van Marianne Design.
 Hier nog even het hoekje met de tekst.
 Ze is ook gek op Magnolia, dus Tilda kon niet ontbreken.
Heb haar ingekleurd met een combi van Copics en Spectrum Noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Hoed: PP5-PP4-PP3-PP1
Bloem: GB4-CT3-CT1
Jurk:  PP5-PP4-PP3-PP1
Kopje: IG1+spica liptick+spica mint
Schoenen: BG8-BG6-BG4-BG2

In het frame een tafeltje van Magnolia.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Kleedje: PP3-PP1
Kopjes: IG1
Tafel:  : E59-E37-E35-E31
Bloemen: GB4-CT3-CT1
Blaadjes: DG2-DG1
Schaduw: BG1

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenges bij:
Hobbyhome: bloemen

5 opmerkingen:

  1. Weer een mooierd hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige easelcard Miranda,
    mooi kleurwerk en papier, leuk afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga jij je vriendin verrassen Miranda, je kaart voor haar heb je prachtig gemaakt, mooie warme kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij HHH!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda