Volgers

vrijdag 20 juni 2014

Simply Gorjuss

Vandaag heb ik dit tasje voor jullie op het blog van het Hobbyjournaal.
Ik heb een tasje gepimpt met papier uit een paperpack van Gorjuss.
De doily heb ik gemaakt met een stans van XCut evenals de bloemetjes.
De heb ik gestanst uit wit en mokka kraft karton.

 Het frame is ook van Gorjuss net als de tekst.
En natuurlijk mag een stempel van Gorjuss niet ontbreken.
Heb haar ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Er onder zit wit karton wat uitgestanst heb met een stans van XCut.
 Heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid: TN2-TN1-FS1-FS
Haren: IG9-IG7-IG5
Jurk: CR4-CR2-CR3
Strik: EB3-EB6
Schoenen: EB3-EB6
Kousen: EB1-EB6
 


6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda