Volgers

woensdag 13 november 2013

Layout Loekie en Gijsje

Op Facebook is een groep van Pimp-a-Pumpkin en daar is een secret scraplift geweest. Vond het wel leuk om mee te doen. De layout die ik kreeg om te liften was heel leuk en dit is de layout die ik ervan gemaakt heb.

Heb een paar foto's van Loekie gebruikt. Hij zat altijd graag bij me en als ie zag dat ik een vest aan had vond het fijn om er helemaal ingewikkeld te worden, zodat alleen zijn koppie nog te zien was. Wat missen we hem nog steeds ons vriendje, maar zo hebben we toch een mooie herinnering.
Het papier komt uit een kit van Scrapdelight en is van Webster's Pages (Adrienne Looman). Ook de groene letters onderin zaten in deze kit. Het roze lijkt wat fel, maar in het echt valt dat mee.
De naam Loekie is gemaakt met een stans van XCut.

Inmiddels hebben we al een nieuw vriendje in huis, Gijsje.
Hij heeft het zo naar zijn bij ons en is ook al flink gegroeid in de paar weken dat ie bij ons is.
Even nog een paar foto's van hem.

Deze is door mijn schoonzusje gemaakt toen we hem een paar dagen hadden.
  
Deze is toen ook gemaakt. Mijn schoonzusje had cupcakes gemaakt en we vonden het wel leuk om daarmee een foto te maken. Dus Gijsje bij mijn schoonvader op schoot en mijn schoonmoeder met de cupcake ervoor. En toen moest ie er toch snel even aan likken haha.
Deze is van afgelopen vrijdag toen ik mijn scrapkoffer had ingepakt voor mijn workshop.
 
En deze is van afgelopen zondag.
 




9 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Wat heb je een mooie LO gemaakt, leuke herinnering aan je poes en Gijsje, wat is het boefje,knappe kat is het..zó fijn om een beestje in huis te hebben,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie herinnering layout Miranda en de foto's van Gijsje wat zijn ze leuk...een echte boef zo te zien :)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie LO gemaakt. Een mooie herinnering aan Loekie.
    Wat een schatje is Gijsje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en liefdevol lootje van Loekie, maar Gijsje steelt vandaag echt mijn aandacht. Wat een schatje is die en wat een leuke foto's. Deze hebben ook een hoog scrap gehalte.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk toch om een huisdier te hebben. Je LO met Loekie is heel lief, mooie foto's die duidelijk jullie band laat zien...dit vormt een mooi plaatje op deze rustige LO. Om Gijsje moet ik wel lachen...wat een dotje ondeugd,volgens mij wilde hij mee met je koffer,hihi, geniet van dit kereltje...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt Miranda, fijn om zo dierbare herinneringen vast te leggen. Gijsje is een boefje, dat zie je zo wel haha, wat een schattig beestje is het toch. De foto's zijn ook erg mooi, leuk om te zien.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Miranda, wat een schitterende layout heb je als herinnering gemaakt! En dan de foto's van deze kleine rakker, super!!! Wat een guitig koppie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie herinnering hebje gemaakt, knap van je dat je dit hebt gedaan, Gijsje is superlief en schattig, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je Lo is erg mooi Miranda en wat is Gijsje toch een schatje.... Ik geloof vast en zeker dat je veel plezier aan hem beleefd. groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda