Volgers

maandag 14 oktober 2013

Cheerful Sketches Challengeblog

Vandaag laat ik jullie mijn 1e kaartje zien als teamlid van het Cheerful Sketches Challengeblog. En wat een leuke sketch om mee te beginnen.

Dit is het kaartje wat ik met deze sketch heb gemaakt.
Kon het prachtige Maja Design papier (Vintage Autumn Basics) niet weerstaan en dat heb ik meteen gebruikt om deze kaart te maken.
De digi is een Bestie en ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Ben ook lekker met frantage in de weer geweest.
Verder alleen wat bloemen, houten blaadjes en plakparels erbij.

Onze eerste sponsor is:   Sherri Baldy 

Onze tweede sponsor is:


 CreaMiep 

Kijk even op het blog voor de voorbeelden van de andere teamleden en doe gezellige mee. De challenge loopt tot 25 oktober.


7 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart gemaakt met dat prachtige papier Miranda. De sketch is zeker leuk en nog duidelijk te herkennen...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze sketch, lief plaatje en altijd leuk om bloemetjes op een kaart te zien.
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Miranda:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kaart Miranda
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Wat een prachtige kaart, leuke sketch eb jouw uitvoering is helemaal mooi, het papier is ook mooi er bij, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is werkelijk schitterend Miranda, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda