Volgers

dinsdag 17 september 2013

KIC

Voor mijn berichtje voor Cards&Scrap van vanochtend scroll even naar beneden.

De nieuwe challenge is weer begonnen bij Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog. Deze keer is het de bedoeling om een kaart te maken met vlaggetjes.

Dit is mijn kaartje.
De basis heb ik uitgesneden met een Scraplinemal van Crealies.
Het papier is van Basic Grey (Kneehighs).
Het afdrukje is van Wee Stamps (Lomasi (Pretty Flower) en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers en erom lekker wat frantage gedaan.
De hoekjes heb ik gemaakt met een stans van Noor Design en de vlaggetjes zijn van LaLaLand.

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Miranda.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat een beauty, geweldig die kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Miranda,leuk gedaan dat "verdiepte"deel,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda , wat een mooie kaart met dat geweldig schattige afdrukje !! Mooi ingekleurd ook. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje weer en zo leuk met dat "lijstjes" effect.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, heel mooi ingekleurd, leuke kleuren,TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Ook de vorm spreekt me wel aan.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda