Volgers

maandag 23 september 2013

CreaMiep

Vandaag laat ik jullie weer iets zien op het blog van CreaMiep.
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.

Het papier is van My Mind's Eye en heet Bluebell. Vind dit zulk mooi papier. Heb de kaart ook vrij simpel gehouden, zodat het papier goed uit komt.
Het afdrukje is van Mo Manning en heet Talk to the bear en heb ik ingekleurd met  mijn Spectrum Noir markers. De randen van het afdrukje en het papier heb ik beïnkt met vintage photo.Als decoratie alleen maar wat bloemetjes en plakparels.

1 opmerking:

  1. Je hebt helemaal gelijk Miranda, dit papier verdient het om bekeken te kunnen worden! Prachtige tinten heb je gebruikt en zo samen met je schitterende afdruk is het een heel mooi geheel geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda