Volgers

donderdag 8 november 2012

Taartdecoratiespullen

Ik heb besloten om te stoppen met mijn hobby taartdecoreren. Het is al 1,5 jaar geleden dat ik de laatste taart heb gedecoreerd, maar heb nog wel de spullen. Ik blijf natuurlijk nog wel gewoon lekkere dingen bakken, alleen het decoreren vind ik niet meer zo leuk. Bak liever gewone cakjes of taarten.
Ik heb alle spullen die ik wil verkopen op marktplaats staan. Mocht er iemand interesse hebben of iemand weten die interesse heeft dan kun je contact met me opnemen.
Dit is de link van 1 van de advertenties. Als je klikt op alle advertenties dan krijg je de rest ook te zien.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met de verkoop Miranda !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met de verkoop,kan je weer mooie andere hobbyspulletjes van kopen, ik verkoop mijn magnolia stempels, ik heb ze op mijn blog staan, ga ze denk ik ook maar op marktplaats zetten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda