Volgers

zondag 23 oktober 2011

tagswap

Met mijn hobbymaatjes doe ik weer een tagswap. Deze keer met het thema herfst. We hebben er inmiddels een swapmaatje bij. We zijn nu met zijn drietjes, dus een gezellig clubje. Gisteren en vanmiddag heb ik aan de tags gewerkt. Dit zijn ze geworden.

De 1e is gemaakt met kraftcardstock en papier uit een paperpad van Kaisercraft (up, up & away collection). Ook de post card zat in de paperpad. Het magnoliaatje is ingekleurd met mijn derwentpotloden.



















De 2e. Heb ik gemaakt met papier uit een paperpad van K&Company (Julianne). En ook weer een magnoliaatje ingekleurd met mijn derwents. De vlinder is gemaakt met een creatable van Marianne Design.



















En de 3e is gemaakt met papier van Lilybee (french couture). En ook weer een magnoliaatje die met derwents is gekleurd. Het afdrukje heb ik uitgesneden met nestabilities.

12 opmerkingen:

  1. Gorgeous Ttags Miranda, love tilda
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een mooie tags!!! Leuk hoor zo'n swap!!
    Je elfenmannetje is ook geweldig leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaartjes heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om zo met zijn drietjes een swap te doen. En de jouwe zijn hartstikke goed gelukt.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg!! Prachtig :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een schitterend tags !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat zijn ze mooi Miranda!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet die tags vaker langs komen , de jouwe zijn ook superrrr leuk !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n swap clubje. Je hebt 3 hele leuke tags gemaakt ,super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind ze helemaal geweldig Miranda,...zo kwam ik ook op het idee om toch eens een tag te maken,..bedankt voor al je leuke berichtjes hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda