Volgers

vrijdag 3 juni 2011

weer een paar foto's van Betsie

Gisteren zijn mijn schoonouders bij ons geweest en ze wilden ook eens zien waar Betsie loopt.

Hier mijn schoonvader die brood voert.















Betsie krijgt als ik naar haar toe ga ook altijd een emmer met brok, haver, brood en een appel. Deze keer mocht mijn schoonmoeder dat geven. Het is voor het eerst in haar leven dat mijn schoonmoeder zo dicht bij een paard is. En dan nog meteen zo'n groot paard. Maar Betsie is heel rustig en zeker als ze eten krijgt;)















Hier met m'n schoonvader op de achtergrond.















En Arno ook nog even aan het kijken.

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Miranda
    Die Betsie word toch even verwonnen met al die extra aandacht, fijn dat ze het zo naar haar zin heeft op haar nieuwe stekkie.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Miranda, wat een leuke foto's! Wat een pracht dier zeg! Leuk om een foto van je paard te zien.
    Hoop straks eind van de middag nog even een bosritje te kunnen maken, als het gestopt is met onweren..Fijne zondag nog, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's!
    Wat een naam jo voor zo'n boere knol, geweldig! Wat een pracht beest.

    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda