Volgers

zaterdag 27 november 2010

1e projectje magnolia event

Gisteren ben ik naar het Magnolia event in Doorn geweest. Het was voor mij de 1e keer, maar zal niet de laatste keer zijn denk ik. Wat is dat leuk zeg.
We hebben 3 projectjes en een make&take gemaakt. Helaas hadden we te weinig tijd om alle projectjes af te maken. Daar ga ik vandaag nog even mee verder. Dit is het 1e wat ik jullie kan laten zien. Het is een kaart en bijpassende envelop. Hij was gisteren zover klaar dat alleen het afdrukje nog uitgesneden moest worden en op de kaart geplakt. Deze Tilda is ook de stempel die we erbij kregen. Wat is ze leuk he? Ze is ingekleurd met de aquamarkers.

















En de binnenkant met het label eruit. Hier kan nog een tekst op.

15 opmerkingen:

  1. Het ziet er hartstikke leuk uit Miranda, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Het is zeker een heel gaaf stempeltje. Ben heel benieuwd naar je andere creaties.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk. leuk zo krijg je ook weer hele andere modellen kaarten. altijd leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat is dat onwijs leuk zeg!!! Wat een leuke stempel!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouww wat mooi miranda,
    het ziet er super mooi uit en wat een gaaf stempeltje heel erg leuk.
    ben benieuwd naar ja anderen projecktjes
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd, lieve stempel en zo mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Miranda,lief die stempel zeg,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit,ben benieuwd hoe dit gaat worden verder.
    Zou je via mijn mail misschien contact op willen nemen?
    Ik heb wat vraagjes en wil dat niet via je blog doen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg leuk en mooi uit Miranda! Voor de 1e keer was ik er niet bij, maar heb wel een beetje spijt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er schitterend uit Miranda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh Miranda wat leuk is dit geworden, ben benieuwd naar je andere projektjes

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Miranda! Mooie stempel ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf zeg,ik ben ook benieuwd naar de rest,en die stempel is zeker een schatje.


    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda