Volgers

zaterdag 23 oktober 2010

tasje voor mijn schoonzusje




















Afgelopen dinsdag was mijn schoonzusje jarig. Ze heeft van ons o.a. cadeaubonnen voor een taartenwinkel gekregen. Ze heeft namelijk dezelfde hobby als ik;) Alleen zijn die bonnen zo groot dat ik geen passende envelop kon maken:( Na lang zoeken vond ik nog een patroon van dit tasje. Heb het ooit eens gekocht in een winkel, losgehaald en nagetekend. Het papier komt uit 1 van de mooie Tildablokken. Het afdrukje is van Magnolia en vond dit wel toepasselijk. Het is ingekleurd met, hoe kan het ook anders haha, de Distress Inkt. Het tasje is niet helemaal geworden zoals ik wou helaas, maar wilde het jullie toch laten zien.

4 opmerkingen:

  1. Een tasje met een cupcake bij op. Passend voor jullie.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend tasje miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en heel origineel is dit tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief tasje,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda